jan 10

Vrijzinnig West-Vlaanderen overhandigt cheque aan vzw De Katrol Oostende

De Music for life verkoopactie van vrijzinnig West-Vlaanderen bracht 2724 euro op voor vzw De Katrol Oostende.

Vrijzinnig West-Vlaanderen zamelde 2724 euro in voor vzw De Katrol Oostende via de verkoop van diverse artikelen zoals een winters aperitief, snoepjes, wenskaarten en het 'we do give a shit' toiletpapier. Het gaat om een actie voor Music For Life. Vrijwilligers en personeelsleden vanuit de huizenvandeMens, de vrijzinnige ontmoetingscentra en de vrijzinnige verenigen zetten hier samen hun schouders onder.

De cheque van de vrijzinnige gemeenschap West-Vlaanderen werd vandaag overhandigd aan het team van De Katrol Oostende. De Katrol vzw is een kleinschalige organisatie die kinderen en jongeren uit kwetsbare gezinnen helpt door studie-en opvoedingsondersteuning aan huis aan te bieden. De werkingen van De Katrol zijn verspreid over de hele provincie: Diksmuide, Ieper, Kortrijk, Oostende, Lichtervelde,...Meer info op www.dekatrol.org
Katrien Sabbe, ankerfiguur De Katrol Oostende: “Wij zijn dankbaar voor deze gift. We  zullen er heel wat kinderen en ouders mee kunnen ondersteunen.”

Algemene info
Lieve De Cuyper, communicatieverantwoordelijke Vrijzinnige Gemeenschap West-Vlaanderen, 0479 26 91 73 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.